Ansøgningsskema
Når du har afsendt din ansøgning bør du læse dette:
Når vi har modtaget din ansøgning får du en autogenereret mail fra fonden, der bekræfter ansøgningens motagelse, samt viser, hvad der er søgt til og med hvilke oplysninger.
Af dette autosvar fremgår også ansøgningens referencenummer, som skal bruges ved alle fremtidige henvendelser til fonden.
Din ansøgning vil blive behandlet af fondens bestyrelse på et bestyrelsesmøde. Der er ca. 3 måneder mellem bestyrelsesmøderne og det fremmer ikke ansøgningen at kontakte fonden yderligere.
Al henvendelse sker skriftligt her.
Umiddelbart efter bestyrelsens behandling af din ansøgning vil du modtage et skriftligt svar vedr. bestyrelsens afgørelse om støtte til dit projekt. Opnår du støtte skal du afrapportere støttens anvendelse i henhold til de vilkår, der fremgår af bevillingsbrevet.
FAQ
Ansøgningsskemaet her på hjemmesiden skal altid benyttes og alle felter skal udfyldes, for at ansøgningen kan sendes til fonden.
Ansøgningen skal vedlægges et budget, der specificerer, hvad de ansøgte midler skal bruges til – for eksempel konsulenter, vikardækning, administrativ bistand, køb af materialer, dataindsamling, møder,
kurser, osv.
Fondens revisionsinstruks kan hentes her.
Budgettet opstilles som et bruttobudget over de samlede udgifter ved projektets gennemførelse, og det skal fremgå, hvad ansøger selv skyder ind af ressourcer i projektet og hvad der eventuelt bidrages med af andre interessenter.
Efter projektets afslutning skal fonden have en revisorerklæring om, at den ydede støtte er anvendt efter formålet.
Hvordan ved jeg, at fonden har modtaget min ansøgning?
Når din ansøgning er afsendt får du en mail, der bekræfter, at ansøgningen er modtaget
Hvornår kan jeg forvente at få svar på min ansøgning?
Der må normalt påregnes 2-3 måneders behandlingstid.
Hvordan kan man kontakte fonden?
Al henvendelse til fonden er skriftlig og går via fondens administrator.
Hvordan kan jeg få noget mere at vide om, hvorvidt min ansøgning er relevant?
Fonden for-behandler ikke ansøgninger eller giver forlods vurderinger af, om en ansøgning er relevant
og realistisk kan opnå støtte. Ansøgninger skal for at kunne støttes ligge indenfor fondens formål og gerne
støtte fondens aktuelle prioriteringer.
Kontakt fonden
Al kontakt til fonden går gennem fondens administrator:
Co. Formanden
Henrik Nygaard Hansen
Tuborg Sundpark 5, 1. tv.
2900 Hellerup